M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sodexo chce pomóc budować lojalność

Beata Goczał | 3 września 2010, 06:00

Marketer prowadzi działania reklamowe, które mają podkreślić kompleksowość oferowanych rozwiązań motywacyjnych.

"360° dla biznesu i głowa ma wolne!” – pod takim hasłem z początkiem września br. ruszyła kampania reklamowa programów motywacyjnych firmy Sodexo Motivation Solutions, wyspecjalizowanego doradcy w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Akcja obejmuje reklamy w prasie branżowej i internecie oraz działania marketingu bezpośredniego.

Chodzi o ofertę firmy, począwszy od kuponów, poprzez elektroniczne karty przedpłacone, ofertę prezentów biznesowych Vivabox, aż po Performance Suite – zaawansowany system do zarządzania programami lojalnościowymi online.

- Wychodzimy z założenia, że każda firma niezależnie od branży zorientowana jest na budowanie silnej pozycji na rynku. Punkt ciężkości kampanii koncentruje się wokół nowoczesnych narzędzi do budowania lojalności biznesowej – kart przedpłaconych i platformy do obsługi programów lojalnościowych Performance Suite. Jednak to nie wszystko, dzięki szerokiemu portfolio naszych usług i zdobytym kompetencjom możemy przygotować dla klienta kompleksową ofertę, spersonalizowaną i dostosowaną do profilu grupy docelowej projektu – mówi Beniamin Schön, category manager w segmencie lojalność i motywacja w biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions.

Reklamy i artykuły sponsorowane pojawią się w kluczowych tytułach prasy branżowej
i biznesowej. W tym samym okresie w wybranych tytułach marketingowych opublikowane zostaną  wspierające kampanię rubryki eksperckie. Działania w internecie skoncentrują się
na działaniach opartych na kampanii SEM, zintegrowanych z aktywnościami na stronie www.motywacja.sodexo.pl. Ostatnim ogniwem kampanii są działania marketingu bezpośredniego, które poprzez personalizowane mailingi elektroniczne i pocztowe oraz spotkania z przedstawicielami firmy mają na celu szczegółowo przedstawić portfolio rozwiązań Sodexo potencjalnym klientom i partnerom biznesowym firmy.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Kropka Bordo, mediaplan opracował dom mediowy Mindshare. Kreacje internetowe zostały przygotowane przez agencję Webvariation, natomiast działania w ramach kampanii SEM koordynuje FirstLevel. Działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,