Kraj

Jacobs w wariancie espresso

Marketer poszerza ofertę marki kawy o nowy wariant.

Jacobs w wariancie espresso
Kraft Foods Polska wprowadza Jacobs Krönung Espresso. Jak twierdzi producent, to kompozycja intensywnego kawowego smaku, aksamitnej pianki prawdziwego espresso i królewskiego aromatu Jacobs Krönung.

Jacobs Krönung Espresso dostępna jest w wersji rozpuszczalnej w opakowaniach 100 i 200 g, mielonej – 250 g i ziarnistej – 500 g.

Agnieszka Kępińska, corporate affairs manager Poland, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji, tłumaczy, że launch nowego wariantu Jacobs Krönung jest odpowiedzią na trendy rynkowe – kawy typu espresso zyskują coraz większą popularność wśród kawoszy. – Jej odbiorcami są osoby, które w kawie poszukują doskonałej jakości produktu oraz intensywnego smaku – mówi Kępińska.

Dotychczas w tym segmencie Kraft Foods oferował rozpuszczalną kawę Carte Noire Expresso. – Oferta Jacobs Krönung, jaką przygotowaliśmy dla konsumentów tej najpopularniejszej marki kawowej w Polsce, wynika z chęci zapewnienia naszym konsumentom, w tym miłośnikom kawy Jacobs, tego coraz popularniejszego wariantu kawy – dodaje Kępińska.

Kraft dla Jacobs Krönung Espresso przygotował zintegrowany program wsparcia sprzedaży, na który składają się m.in. ekspozycje w sklepach połączone z silnym programem samplingowym i dedykowanymi materiałami reklamowymi. Na październik br. zaplanowano wsparcie telewizyjne w postaci dedykowanego spotu TV w głównych stacjach i kampanii outdoor w dużych miastach.