M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Niektóre rzeczy lepiej prezentują się w pionie [WIDEO]

Maciej Burlikowski | 7 września 2010, 06:00

"Przewrotna" reklama specyfiku na potencję.

Firma farmaceutyczna Walmark rusza z nową kampanią reklamową suplementu diety Permen. To preparat mający wpływać na poprawę jakości i długości erekcji oraz ożywienie i wzbogacenie życia seksualnego mężczyzn.

 

 

 

 

 

 

 

 

Agencja reklamowa Opus B przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla preparatu Permen.

Jak twierdzi producent, powołując się na badania rynku OTC IMS Health za ub.r., marka od jej wprowadzenia na polski rynek w 2007 r. zyskała pozycję lidera w swoim segmencie. Sam rynek, jak wskazuje producent, nadal wykazuje tendencje wzrostowe.

Kreację reklamy przygotowała agencja Opus B, za produkcję spotu odpowiada studio Mojo Films, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Spoty 30- i 15-sekundowy będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich. Producent nie ujawnia czasu trwania kampanii.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,