Kraj

TNS OBOP pomaga woj. podkarpackiemu tworzyć strategię promocyjną

Firma badawcza sprawdzi, jaki wizerunek ma obecnie ten region Polski.

Instytut badawczy TNS OBOP zajmie się realizacją projektu badawczego przy tworzeniu “Strategii kreacji i promocji marki województwa podkarpackiego”, realizowanej przez agencję Demo Effective Launching na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.

Jest to wieloetapowy projekt badawczy, którego podstawowym celem jest diagnoza dotycząca wizerunku województwa podkarpackiego w obszarze turystyki, gospodarki i jakości życia jego mieszkańców. Realizacja badania, złożonego z części ilościowej i jakościowej, przebiegać będzie w kilku etapach, wśród różnych grup respondentów, istotnych z punktu widzenia regionu. Ma to ułatwić stworzenie spójnej strategii uwzględniającej potrzeby, priorytety i oczekiwania różnych grup społecznych oraz wskazać najlepsze drogi komunikacji wewnątrz regionu oraz poza nim.

Jest to kolejny projekt realizowany przez TNS OBOP dla instytucji samorządu terytorialnego i władz lokalnych (wcześniej m.in. dla Gdańska), a jego rezultaty będą znane pod koniec tego roku.