Instytut badawczy TNS OBOP zajmie się realizacją projektu badawczego przy tworzeniu “Strategii kreacji i promocji marki województwa podkarpackiego”, realizowanej przez agencję Demo Effective Launching na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
Jest to wieloetapowy projekt badawczy, którego podstawowym celem jest diagnoza dotycząca wizerunku województwa podkarpackiego w obszarze turystyki, gospodarki i jakości życia jego mieszkańców. Realizacja badania, złożonego z części ilościowej i jakościowej, przebiegać będzie w kilku etapach, wśród różnych grup respondentów, istotnych z punktu widzenia regionu. Ma to ułatwić stworzenie spójnej strategii uwzględniającej potrzeby, priorytety i oczekiwania różnych grup społecznych oraz wskazać najlepsze drogi komunikacji wewnątrz regionu oraz poza nim.
Jest to kolejny projekt realizowany przez TNS OBOP dla instytucji samorządu terytorialnego i władz lokalnych (wcześniej m.in. dla Gdańska), a jego rezultaty będą znane pod koniec tego roku.