M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany kompetencyjne w Optimum Media OMD

Joanna Dziwisińska | 9 września 2010, 06:00

Anna Podskarbi przejmuje od Agnieszki Wichowskiej zarządzanie obsługą budżetu mediowego firmy Johnson & Johnson.

Anna Podskarbi przejmie w ramach Optimum Media OMD dodatkowo zarządzanie zespołem planowania i zakupu mediów dla Johnson & Johnson. Do tej pory jako CEE account director zajmowała się koordynacją pracy zespołów OMD na czterech rynkach (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry). Od ponad czterech lat budżet tego klienta był obsługiwany przez zespół Agnieszki Wichowskiej, group account directora w Optimum Media OMD. Po przejęciu pełnej obsługi przez  zespół Anny Podskarbi Wichowska przejęła kilku innych klientów agencji, m.in.: Lotos, Nissan, Storck, Eli Lilly, D’aucy.

Zmiana ta ma na celu usprawnienie obsługi oraz utrzymanie spójności strategii komunikacyjnych w regionie, w którym Polska odgrywa centralną rolę.

Zespół Podskarbi tworzą: Karolina Jurewicz, awansowana na account managera, Małgorzata Sęk, account, która dołączyła do zespołu w wyniku rekrutacji wewnętrznej z Macroscope OMD, Emilia Wilamowska, CEE account (łączy zadania związane z koordynacją regionalną i obsługę lokalną dwóch brandów marek koncernu J&J), oraz trzech media plannerów/buyerów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,