Kraj

Maciej Szczechura odpowiada za marketing Getin Noble Banku

Były wiceprezes ds. marketingu Eurobanku objął analogiczną funkcję w Getin Noble Banku.

Rada nadzorcza Getin Noble Banku powołała na stanowisko członka zarządu Getin Noble Banku Macieja Szczechurę, do niedawna wiceprezesa Eurobanku (o jego odejściu pisaliśmy w MMP24 2 września br.).

Podobnie jak w poprzedniej firmie także w Getin Noble Banku będzie on odpowiedzialny za pion marketingu oraz PR.

Jarosław Augustyniak, dotychczasowy członek zarządu Getin Noble Banku, któremu podlegał marketing, złożył rezygnację. Pozostaje on nadal prezesem GMAC Bank Polska, banku specjalizującego się dotychczas w kredytach samochodowych poprzez współpracę z dilerami aut, przejętego pod koniec ub.r. przez Grupę Getin Holding (formalnie przez Noble Bank).

Getin Noble Bank powstał z połączenia Getin Banku i Noble Banku (fuzja nastąpiła z początkiem tego roku). Choć formalnie to jeden podmiot, to działa pod dwiema dotychczasowymi markami – Getin Bank (oferta nastawiona na obsługę rynku masowego, klientów detalicznych) oraz Noble Bank (bankowość prywatna, inwestycyjna, zamożniejsza grupa klientów).

Szczechura będzie też odpowiadał za marketing pozostałych marek należących do Grupy Getin, a więc m.in. Open Finance (doradztwo i pośrednictwo finansowe), Fiolet PDK (pośrednictwo finansowe), Noble Funds TFI (fundusze inwestycyjne), Home Broker (pośrednictwo nieruchomości).

Maciej Szczechura pracował w Eurobanku od 2004 r. Początkowo jako dyrektor ds. komunikacji, a następnie dyr. marketingu. W 2005 r. awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego odpowiedzialnego za obszar marketingu oraz PR, a w kwietniu 2006 r. został wiceprezesem zarządu odpowiedzialnym za pion komunikacji (marketing i public relations) i pion operacji. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych – najpierw w NoS/BBDO, a od 1998 r. w Corporate Profiles DDB, gdzie od 2003 r. był konsultantem – pracował dla Eurobanku.