Kraj

Kinder Maxi wspierana projektem internetowym

OS3 Multimedia przygotowała szereg aktywności sieciowych dla jednego z produktów Ferrero.

Agencja interaktywna OS3 Multimedia opracowała i wdrożyła loterię konsumencką dla marki Kinder Maxi z portfolio Ferrero. Jednym z jej elementów jest serwis www.maxipara.pl. Promocja oparta została na mechanizmie loterii, w której do wygrania są iPody, iPhone’y, bony zakupowe oraz kontent mobilny. Nagrodą główną jest Mini Cooper Cabrio. Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić batonik Kinder Maxi oraz wysłać SMS-em lub wpisać na stronie www.maxipara.pl specjalny kod znajdujący się na opakowaniu. Loteria potrwa do 28 listopada 2010 r.

Poza mechanizmem loteryjnym przygotowana została aplikacja Flirt będąca gotową bazą tekstów do wysyłania mailem, SMS-em lub w Facebooku. Aplikacja powstała w oparciu o ideę flirtu towarzyskiego.

W ciągu najbliższego miesiąca uruchomiony zostanie kolejny konkurs, w którym zadaniem uczestników będzie przygotowanie własnej wersji komiksu o przygodach Mleka i Czekolady.
W ramach współpracy agencja OS3 odpowiada za kompleksowe przygotowanie koncepcji, logistyczną obsługę loterii, serwis www.maxipara.pl, a także prowadzenie działań dla marki w Facebooku. Agencja będzie też doradzać strategicznie w zakresie biznesowego wykorzystania obecności marki Kinder Maxi w internecie.