Bakoma prowadzi telewizyjną kampanię wprowadzającą na rynek nowy wariant jogurtów Bakoma Polskie Smaki – Polskie Smaki z Musem Owocowym. Kampania przygotowana została przez agencję Hand Made.
Polskie Smaki z Musem to jogurt dwuwarstwowy z lekkim musem owocowym. Jest to nowa propozycja Bakomy stanowiąca połączenie jogurtu i deseru. Polskie Smaki z Musem dostępne są w trzech wariantach smakowych: brzoskwinia, wiśnia i truskawka.
Na potrzeby kampanii przygotowane zostały spoty telewizyjne 30- i 15-sek. Spoty są połączeniem fabularnych ujęć wizerunkowych i animacji 3D prezentującej dwuwarstwowość produktu. Kampania reklamowa prowadzona będzie w wiodących stacjach telewizyjnych: TVP1 i TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem oraz kanałach tematycznych. Za produkcję spotu odpowiada Orka. Media kupił i zaplanował Macroscope OMD.