Kraj

Adamed zainwestował w nowe opakowania

Za nowy projekt marketingowy dla linii suplementów diety odpowiada agencja Deskartes.

Agencja Deskartes: health communication specjalizująca się w rynku zdrowia przygotowała serię nowych opakowań dla firmy Adamed Consumer Healthcare.

Nowe opakowania ma teraz linia suplementów diety zawierających ekstrakt z aronii. Projekty obejmują trzy produkty: Aronox – na ciśnienie krwi, Polikardonox – kompleksowa ochrona serca oraz Luteinox – ostrość widzenia, ochrona wzroku.

– Poprzez spójne rozmieszczenie poszczególnych elementów oraz czytelną symbolikę graficzną podkreślamy zastosowanie oraz przynależność do jednej linii produktowej. Percepcja opakowań wśród farmaceutów i pacjentów jest bardzo dobra i zgodna z oczekiwaniami naszego klienta – mówi Rafał Tomicki, współwłaściciel i dyrektor kreatywny agencji Deskartes.

Agencja przygotowała również materiały POS dla pacjentów i farmaceutów oraz reklamy w prasie branżowej.