Zagranica

Na Wyspach startuje Grazia TV

Bauer Media, bazując na magazynie "Grazia", otwiera Grazia TV.

Grazia TV wystartuje 17 września w internecie pod hasłem “Wiele może się zdarzyć w ciągu tygodnia”. Na początek program będzie się składał z 13 cotygodniowych 5-minutowych odcinków, z których pierwszy pojawi się równolegle do rozpoczynającego się London Fashion Week.

Głównym sponsorem jest Estée Lauder i produkty tej marki pojawią się w programach. Bauer planuje, aby kolejne odcinki także były sponsorowane.

Każdy program będzie dostępny na stronie Grazia (www.graziadaily.co.uk) i YouTube. Konstrukcja programów obraca się wokół 10 najgorętszych wydarzeń ze świata mody i rozrywki w danym tygodniu.

Grazia nie jest pierwszym pismem Bauera, które flirtuje z TV. W 2000 r. magazyn “Q” otworzył swój kanał TV, a dostępne są także inne, jak Heat TV tworzona we współpracy z Channel 4.

Bauer zapowiada, że taka forma współpracy będzie się rozwijać na innych rynkach i obejmie inne marki wydawnictwa.

(brandrepublic.com)