Anna Robotycka wcześniej pracowała jako szef działu PR & CSR wszystkich marek AmRestu w siedmiu krajach (KFC, Burger King, Pizza Hut, Starbucks, Applebees, Freshpoint, Rodeo Drive). Jej zadaniem w ramach FaceAddicted będzie kierowanie zespołem agencji oraz nadzór nad tworzeniem strategii PR oraz e-PR dla kluczowych klientów
Robotycka ma ponad ośmioletnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji marek oraz ich implementacji na rynkach europejskich. Zdobywała je, pracując zarówno dla firm polskich (ZPR – Radio Eska), jak i dla zagranicznych koncernów międzynarodowych (SigmaKalon, Personal Finance). Jest absolwentką Cambridge Marketing College oraz Ashridge Business School.
– FaceAddicted to agencja specjalizująca się w strategicznym podejściu do sfery social mediów i w pełni rozumiejąca wagę działań PR oraz e-PR. Dlatego też chcę być jej częścią i wspólnie kreować nowe, najwyższe standardy w zakresie komunikacji strategicznej marek oraz e-PR – mówi Anna Robotycka.
Wśród ostatnich klientów agencji znalazła się marka Burger King i Lukas Bank.