Kraj

IQ Marketing bardziej 360 stopni

Agencja zmienia swoje pozycjonowanie i tworzy struktury wyspecjalizowane w ATL, BTL, online i experiential marketingu.

Nowe marki nie są na razie osobnymi spółkami i działają pod parasolem agencji IQ Marketing. Aktualny claim IQ Markeitng brzmi: United Marketing Agency i towarzyszy zmienionej identyfikacji wizualnej.

W ramach IQ Marketing będą działać: AtomClick – dział interactive, funkcjonujący na rynku już od trzech lat, Planet Event – dział experiential marketingu, Best Score, w który przekształcił się dział BTL agencji, oraz Big Idea – najnowsza struktura IQ, które odpowiada za działania ATL.

Dodatkowo agencja będzie rozwijała autorskie usługi. Aktualnie są to: Save Trees, wydawnictwa w internecie oparte na autorskiej technologii, oraz istniejące od 2005 roku usługi Network Sampling i Redemption House (wydawanie nagród i sampli w sieci Inmedio i Relay).

– Wierzymy, że dzięki tak zorganizowanej strukturze staniemy się prawdziwym partnerem dla naszych klientów, którzy otrzymają rozwiązania z wykorzystaniem wszelkich dostępnych kanałów komunikacji. W samej agencji oznacza to jasny podział kompetencji i w dalszej perspektywie możliwość przekształcenia nowych marek w niezależne podmioty – mówi Łukasz Lewandowski, general manager IQ Marketing.