Kraj

MS Services stawia na shopper marketing

Agencja wyodrębnia nową komórkę odpowiedzialną za usługi trade- i shoppermarketingowe.

Agencja BTL MS Services wprowadza na rynek nowy brand – MS Connect. Komórka ta ma świadczyć wyspecjalizowane usługi trade- i shoppermarketingowe w strukturach agencji. W ciągu kilku lat chce się znaleźć wśród liderów w dziedzinie shopper i trade marketingu na polskim rynku.

MS Connect będzie koncentrować się na komunikacji z shopperem poprzez najbardziej skuteczne dotarcie do niego – w punkcie sprzedaży, a w rynku tradycyjnym dodatkowo poprzez sprzedawców i handlowców, których rola wciąż jest tam kluczowa. W ofercie MS Connect znajdują się: akcje shoppermarketingowe, programy motywacyjne, konkursy, loterie, promocje konsumenckie, a także badania w punkcie sprzedaży oraz kreacja i produkcja materiałów POS.

– Wzmacniamy nasze kompetencje poprzez specjalizację w obszarze trade i shopper marketingu. MS Connect ma wnosić wartość dodaną opartą na wiedzy o rynku i shopperach – mówi Rafał Szwemberg, kierownik działu trade & shopper marketingu w MS Connect.

Nowa komórka będzie działać w ramach agencji MS Services. MS Connect będzie zajmować się opracowywaniem narzędzi promocji i komunikacji. Realizacją zajmą się natomiast terenowe oddziały agencji.

Agencja MS Services zajmuje się outsourcingiem sił sprzedaży, merchandisingiem oraz wszelkiego rodzaju akcjami fieldowymi.

Wśród klientów agencji są m.in.: Bosch, Winiary, G+J, Gellwe, BZ WBK, Danone, Procter & Gamble, Kamis i Mieszko.