Kraj

Małgorzata Kalicka z angielsko-polską firmą

Pictures Experience oferuje nowe narzędzie marketingowe.

Małgorzata Kalicka (znana u nas z Ad Fabrika FCB pod nazwiskiem panieńskim Krumplewska) założyła firmę Pictures Experience. Jej główna siedziba mieści się w Londynie, ale od października będzie oferować swoje usługi także w Polsce.

Pictures Experience oferuje narzędzie marketingowe dla organizatorów i sponsorów eventów, które pozwala na zbieranie danych od uczestników eventu oraz zachęca ich do promowania sponsorującej marki w portalach społecznościowych. Proces polega na robieniu uczestnikom eventu zdjęć, które są dostępne na dedykowanej stronie internetowej zaprojektowanej zgodnie z wymaganiami klienta.

Uczestnicy następnie dostają kartę z kodem i adresem tej strony i zanim mogą zobaczyć swoje zdjęcie, są proszeni o wypełnienie kwestionariusza zaprojektowanego przez klienta. Nawet 70 proc. uczestników zgłasza chęć odebrania swojego zdjęcia – twierdzi Małgorzata Kalicka, która ma za sobą (jeszcze pod nazwiskiem Krumplewska) kilkuletni staż w warszawskiej Ad Fabrika FCB.

Pełniła tam do 2005 r. funkcję group account directora, a później zaczęła pracę w londyńskim biurze FCB na stanowisku account directora. Odpowiadała m.in. za prowadzenie SC Johnson i lokalnych klientów brytyjskich. Następnie pracowała w holenderskim oddziale agencji reklamowej JWT. Odpowiadała za obsługę rosyjskiego telekomu MTS.

Pictures Experience będzie promowała swój serwis podczas Targów Event 7-8 października w Warszawie. Firma pracowała już w Wielkiej Brytanii m.in. dla Thames Festival w Londynie oraz marki Pioneer.