M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Activia zintegrowana w mediach

Agata Małkowska-Szozda | 16 września 2010, 06:00

Young & Rubicam i Wunderman autorem zintegrowanej kampanii Danone.

Agencje Young & Rubicam i Wunderman przygotowały zintegrowaną kampanię dla marki Activia (Danone). Hasło spinające całość działań to "Activia z ActiRegularis. Sławne bez nadęcia na uczucie wzdęcia". Kampania obejmuje: prasę, radio oraz internet, i ma na celu budowanie świadomości nazwy bakterii ActiRegularis występujących w jogurtach Activia, a także wyjaśnienie dobroczynnego działania produktu.

Konsumentki mogą poznać właściwości bakterii ActiRegularis na stronie www.actiregularis.pl i zagrać w specjalnie przygotowaną grę; zdobywczynie najwyższych wyników co tydzień walczą o jedną z trzech ekskluzywnych nagród oraz o nagrodę główną – sylwester w pięciogwiazdkowym hotelu w Paryżu.

Na potrzeby kampanii została stworzona także ikona "sławnych bakterii" wykorzystana na opakowaniach oraz materiałach BTL.

Czytaj więcej na temat: , , ,