Kraj

Patrycja Hatalska dyrektorem marketingu Vistuli

Była szefowa marketingu Royal Collection odpowiada teraz za marketing marek: Vistula, Wólczanka oraz W.Kruk.

Patrycja Hatalska została nowym dyrektorem marketingu Vistula Group. To stanowisko było nieobsadzone przez ponad rok. W lipcu 2009 r. z Vistuli odszedł Tomasz Marszałł, który kierował marketingiem spółek grupy przez nieco ponad rok (od jesieni 2008 r.), oraz Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor artystyczny odpowiedzialny za wizerunek i komunikację wszystkich marek grupy.

Tomasz Marszałł od lutego br. jest szefem marketingu (chief marketing officerem) banku PKO BP. Natomiast Mariusz Kozak-Zagozda od lipca ub.r. do początku br. był kierownikiem kreatywnym marek firmy Atlantic, producenta bielizny.

Przez rok obowiązki szefa marketingu grupy Vistula pełniła Nadia Bońkowska, marketing manager odpowiedzialny za markę W.Kruk.

Vistula Group jest właścicielem trzech marek odzieżowych: Vistula, Wólczanka (firmy połączyły się w 2006 r.), Deni Cler Milano, oraz marki jubilerskiej W. Kruk (firmy połączyły się w ub.r., a właściciele Kruka stali się znaczącymi udziałowcami Vistuli). Patrycja Hatalska będzie odpowiedzialna za ich strategię marketingową i PR.

Poprzednio Hatalska przez dwa lata pracowała w firmie odzieżowej Royal Collection, gdzie była dyrektorem marketingu i PR, a wcześniej przez trzy i pół roku była PR managerem w firmie HJ Heinz Polska, która jest właścicielem m.in. marki Pudliszki. Pracowała także w firmach farmaceutycznych Roche Polska oraz Polpharma.

Ukończyła stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Gdańskim.