Kraj

"Przekrój" rusza z kampanią za 2 mln zł

Wydawnictwo Przekrój rozpoczyna działania reklamowe związane z relaunchem tygodnika.

Wydawnictwo Przekrój ruszyło z kampanią reklamową tygodnika “Przekrój”, który debiutuje z nową makietą. Celem kampanii jest zaprezentowanie pisma po zmianach, a także przyciągnięcie młodszego czytelnika. Jak podkreśla Agata Stremecka, dyr. marketingu Wydawnictwa Przekrój, pismo chce być tygodnikiem społeczno-kulturalnym, interesującym dla współczesnych trzydziestolatków.

Działania reklamowe będą promowały zawartość tygodnika. W spocie wystąpią redaktor naczelna Katarzyna Janowska oraz Marek Raczkowski, rysownik związany z pismem. Strategię i kreację kampanii przygotował duet Filip Jasieński i Przemysław Słodkowski-Struzik, a spot został nakręcony przez Film Reaktor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media. Wartość budżetu kampanii wynosi ok. 2 mln zł. Obejmie cztery kolejne wydania.

Będzie to jedyna tak duża kampania “Przekroju” w tym roku. Kolejna zostanie przeprowadzona wiosną przyszłego roku i będzie związana z uruchomieniem nowego serwisu pod marką tygodnika. Obecnie według danych wydawcy średnia sprzedaż pisma wynosi ok. 50 tys. egz.