Kraj

Bauer tworzy trzy witryny wydawanych przez siebie tytułów

Wydawnictwo Bauer zaplanowało na początek 2002 r. start trzech witryn związanych z wydawanymi tytułami: click.pl, adj.pl ("Auto Dziś i Jutro")...

Wydawnictwo Bauer zaplanowało na początek 2002 r. start trzech witryn związanych z wydawanymi tytułami: click.pl, adj.pl (“Auto Dziś i Jutro”) oraz toiowo.pl. “Wprowadzenie do Internetu witryn tych tytułów uważamy za konieczność, chociaż będą to przedsięwzięcia promocyjne, a nie komercyjne” – mówi Wiesław Mackiewicz, dyrektor ds. Internetu w Wydawnictwie Bauer. Wszystkie trzy witryny będą składały się z podobnie skonstruowanego kontentu, czyli będą zawierały m.in. promocję bieżącego numeru, zapowiedź następnego, archiwum. Dodatkowo w ramach click.pl internauci będą mogli przeczytać recenzje gier i ściągnąć ze strony wygaszacze ekranu czy tapety. Grupą docelową click.pl będą osoby w wieku 10-16 lat, czyli grupa czytelników magazynu drukowanego. Głównym targetem adj.pl będą osoby w wieku 12-18 lat oraz dodatkowo do 23 lat. (PU)