Kraj

Play namawia do przenoszenia numeru

Nowa kreacja reklamowa ma przekonać konsumentów, jaki to łatwy i bezproblemowy proces.

P4, operator sieci komórkowej Play, nie ustaje w wysiłkach, by zwiększać swoją bazę klientów. Właśnie rusza z nową kampanią reklamową, w której przekonuje, że przeniesienie numeru z innej sieci jest łatwe i niekłopotliwe dla klienta.

Obrazują to starania ekipy przeprowadzkowej, która operację przenosin wykonuje w nocy, nawet nie budząc lokatorów. Zdaniem Marcina Gruszki, rzecznika Play, ma to unaocznić odbiorcom, że przeniesienie numeru faktycznie zajmuje dosłownie jedną noc i jest bezproblemowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fclip_id%3D15153380%26server%3Dvimeo.com%26show_title%3D1%26show_byline%3D1%26show_portrait%3D1%26color%3D00ADEF%26fullscreen%3D1%26autoplay%3D0%26loop%3D0%22%7D


Spot był kręcony w Warszawie. Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Brain, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Według oficjalnych prognoz P4 przewidywał, że do końca br. z sieci Play będzie korzystało 4,5 mln klientów (patrz MMP24 z 21 stycznia br.).

Tymczasem niedawno Constantine Gonticas reprezentujący w radzie nadzorczej spółki fundusz Novator ujawnił “Parkietowi”, że Play już ma ok. 4,6 mln klientów, a nowy plan na ten rok mówi o 5 mln. Poinformował również, że operator od czerwca br. przyno­si zysk na poziomie operacyj­nym.