P4, operator sieci komórkowej Play, nie ustaje w wysiłkach, by zwiększać swoją bazę klientów. Właśnie rusza z nową kampanią reklamową, w której przekonuje, że przeniesienie numeru z innej sieci jest łatwe i niekłopotliwe dla klienta.
Obrazują to starania ekipy przeprowadzkowej, która operację przenosin wykonuje w nocy, nawet nie budząc lokatorów. Zdaniem Marcina Gruszki, rzecznika Play, ma to unaocznić odbiorcom, że przeniesienie numeru faktycznie zajmuje dosłownie jedną noc i jest bezproblemowe.
Spot był kręcony w Warszawie. Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Brain, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Według oficjalnych prognoz P4 przewidywał, że do końca br. z sieci Play będzie korzystało 4,5 mln klientów (patrz MMP24 z 21 stycznia br.).
Tymczasem niedawno Constantine Gonticas reprezentujący w radzie nadzorczej spółki fundusz Novator ujawnił “Parkietowi”, że Play już ma ok. 4,6 mln klientów, a nowy plan na ten rok mówi o 5 mln. Poinformował również, że operator od czerwca br. przynosi zysk na poziomie operacyjnym.