Kraj

RMS Polska utworzył wewnętrzny departament public relations

Broker reklamy radiowej RMS Polska utworzył w swoich strukturach departament public relations. Tym samym broker zakończył sześciomiesięczną współpracę z agencją...

Broker reklamy radiowej RMS Polska utworzył w swoich strukturach departament public relations. Tym samym broker zakończył sześciomiesięczną współpracę z agencją PR Ink & Company należącą do struktur grupy The Bridge, w której skład wchodzi m.in. agencja reklamowa JWT/Parintex. “Kolejnym krokiem w rozwoju działalności naszej firmy jest powołanie własnego działu PR pracującego na rzecz RMS Polska oraz na rzecz całego rynku radiowego. Chcielibyśmy, aby w przyszłości zajął się on również sponsoringiem radiowym i działalnością eventową” – powiedział Tomasz Hilt, prezes RMS Polska. Hilt dodał, że agencja Ink & Co. przyczyniła się do ukształtowania pozytywnego wizerunku RMS Polska, jednak w modelu klient – agencja PR istnieją według niego pewne ograniczenia. PR managerem RMS Polska została Agnieszka Michalska, która odeszła z agencji Ink & Co., gdzie między innymi zajmowała się obsługą RMS Polska. Michalska uczestniczyła wcześniej również w opracowywaniu i realizacji projektów PR między innymi dla AIG/Lincoln Polska, BOC Distribution Services, Fundacji Przyjaciele Szpitala Dziecięcego przy Litewskiej, Coty Polska oraz agencji JWT/Parintex. (PR)