M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

42 prace nominowane do Effie

Agata Małkowska-Szozda | 23 września 2010, 06:00

Najwięcej nominacji w tegorocznej edycji otrzymała Gruppa66 Ogilvy.

Znane są już nominacje do nagrody Effie. Na 121 zgłoszeń w kontekście nagród rozpatrywane będą 42 prace.

W tym roku obowiązywały wspólne zgłoszenia z domów mediowych i agencji reklamowych dokonywane na podstawie takiego samego dla wszystkich zgłaszających briefu. W niektórych przypadkach jedno zgłoszenie oznacza kilka nominowanych firm.

Spośród agencji reklamowych najwięcej nominacji trafiło do agencji Gruppa66 Ogilvy – siedem, K2 Internet - cztery, a po trzy Young & Rubicam i Brain oraz po dwie: Ogilvy Interactive, Saatchi & Saatchi, Red8, San Markos, Change Integrated, Leo Burnett i PZL.

Z jedną nominacją do konkursu przystępują zaś: Testardo Gram, TBWA, Draft FCB + Ad Fabrika, HealthWay, Mather, Publicis, BBDO, Grupa Eskadra, Ambasada Brand Communications, Brasil, Adapter i UP Tomasz Graszewski.

Spośród domów mediowych najwięcej nominacji trafiło do MEC, Starcom i ZOG – po pięć. Cztery nominacje otrzymał MediaCom, po trzy: MPG, Maxus i PanMedia, po jednej: Media Direction OMD, Equinox, Starlink, Universal McCann, Macroscope OMD, Mindshare i IQ Commerce.

Oceny prac dokonało ponad 60-osobowe jury pod przewodnictwem prezesa Grupy TP Macieja Wituckiego.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,