Kraj

Rogowska ambasadorką marki Green-Up

Energetyk Herbapolu nawiązał współpracę z mistrzynią świata.

Rogowska ambasadorką marki Green-Up
Anna Rogowska, mistrzyni świata i brązowa medalistka igrzysk olimpijskich w skoku
o tyczce, została ambasadorką marki napoju energetycznego Green-Up.

Herbapol Lublin, producent naturalnych napojów energetycznych, będzie wspierał zawodniczkę do Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku.

– Rozpoczęcie współpracy z Anną Rogowską traktujemy jako symboliczne wydarzenie w historii Herbapolu Lublin. Z jednej strony pokazuje, że nasze marki mogą mieć bardzo różne oblicza, z drugiej – że staramy się być blisko tych najlepszych – mistrzów świata. Zbieżność ta nie jest przypadkowa, gdyż marka Green-Up ma również mistrzowskie aspiracje rynkowe. Przy tym wszystkim niezmienny pozostaje kluczowy aspekt – dbałość o najwyższą jakość, naturalność i prestiż – mówi o współpracy Roman Górny, prezes zarządu Herbapolu Lublin.

Paweł Kawecki, kierownik marketingu firmy Herbapol Lublin odpowiedzialny za kreację marki Green-Up, dodaje: – Jesteśmy dumni, że będziemy wspierać rozwój Anny Rogowskiej. Wierzymy, że czeka ją jeszcze wiele sportowych sukcesów. Swoim stylem życia promuje wartości bliskie naszej marce. Prowadzi zdrowy tryb życia, w sporcie odnajduje radość życia i tak jak Green-Up energię czerpie z natury.

Przedstawiciele Herbapolu Lublin nie informują, w jakim zakresie marka będzie wykorzystywała wizerunek Rogowskiej w swoich działaniach promocyjnych i reklamowych.