Royal Unibrew Polska, czwarty co do wielkości producent piwa w kraju (z udziałami ok. 4 proc.), przygotował nową kampanię swojej najważniejszej marki – piwa Łomża.
Marketer mocno inwestuje w budowanie świadomości tej marki – od ub.r. buduje bowiem ogólnopolską dystrybucję piwa tej marki. Począwszy od wiosennej kampanii (patrz MMP24 z 5 maja br.), konsekwentnie buduje jej wizerunek w opozycji do marek trzech największych producentów (Kompanii Piwowarskiej, Grupy Żywiec i Carlsberg Polska) hasłem: “Łomża. Mały browar z wielkim piwem”.
Cały rynek piwa kurczy się w tym roku (producenci spodziewają się w całym br. spadku o 1-3 proc.), sprzedaż marki Łomża w I połowie roku wzrosła zaś ilościowo o 17 proc. (patrz MMP24 z 4 sierpnia br.), natomiast w całym roku Royal Unibrew Polska spodziewa się osiągnięcia 10-proc. wzrostu sprzedaży wobec ub.r. (patrz GPWInfoStrefa).
Kreację nowej kampanii przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram (wiosenną kampanię zrobiła druga ze współpracujących z RUP agencji – Brain), produkcją zajęło się studio FilmWorks, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Starlink.