M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Koncern American Restaurants rozwinie sieć punktów lodowych Ice Land

Serwis Dzienny | 10 grudnia 2001, 00:00

Koncern American Restaurants zarządzający m.in. restauracjami Pizza Hut i Kentucky Fried Chicken planuje na 2002 r. rozwój sieci swoich punktów...

Koncern American Restaurants zarządzający m.in. restauracjami Pizza Hut i Kentucky Fried Chicken planuje na 2002 r. rozwój sieci swoich punktów lodowych Ice Land. "Planujemy rozwój w Polsce sieci punktów lodowych Ice Land. Obecnie posiadamy 17 takich punktów stanowiących niejako wartość dodatkową do restauracji KFC i Pizza Hut, przy których działają. Do końca tego roku powstanie jeszcze jeden punkt w Częstochowie. W przyszłym roku natomiast powstanie ich drugie tyle" - mówi Dominika Korzeniowska, specjalista ds. marketingu w American Restaurants. Punkty Ice Land działają m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Szczecinie, Bielsku-Białej, Czeladzi, Gdańsku, Katowicach i Rzeszowie. Mieszczą się one głównie przy restauracjach Kentucky Fried Chicken, gdzie jest ich 14. Ponadto 2 z nich działają przy restauracjach Pizza Hut, a jeden jest prowadzony osobno na zasadzie licencji. Korzeniowska mówi, że budżet przeznaczony na działania promocyjne został podniesiony kilkakrotnie, ale nie chce podawać konkretnych sum. "Plany marketingowe i reklamowe Ice Land są związane z przyszłym rokiem i decyzje o takich działaniach są zależne od wyników planowanych badań. Jesteśmy świadomi, że rynek lodów w Polsce jest specyficznym rynkiem i musimy opracować precyzyjną strategię dotarcia do klienta" - mówi Korzeniowska. Firma nie podaje, jaka jest wartość sprzedaży lodów w punktach Ice Land, wiadomo jedynie, że sprzedaż produktów lodowych w Ice Land wynosi od 3 do 13 proc. całościowej wartości sprzedaży w restauracjach KFC i Pizza Hut, gdzie mieszczą się też punkty Ice Land. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , ,