Przetargi

Kostrzewa PR dla Martinisation

Agencja zajmie się wejściem brytyjskiej spółki do Polski.

Agencja Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z brytyjskim inwestorem Martinisation. Powierzono jej opracowanie i realizację strategii public relations dla wchodzącej na polski rynek spółki. Kostrzewa PR będzie również odpowiadać za doradztwo w zakresie marketingu zintegrowanego przy współpracy z wybranymi partnerami.

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, którego szczegółów nie ujawniono. Umowę o współpracy podpisano na rok, z możliwością jej przedłużenia. Za działania na rzecz klienta odpowiadają Urszula Kostrzewa i Katarzyna Szumańska-Kalisz.

Martinisation to polska filia spółki Martinisation London zajmującej się ekskluzywnym wykończeniem wnętrz kamienic w najbardziej prestiżowych lokalizacjach, np. w Chelsea w Londynie. Z ramienia Martinisation zostały powołane dwa brandy – Design i Construction. Pierwszy z nich będzie dotyczyć sektora rynku ekskluzywnych nieruchomości (zakup, projekt i wykończenie wnętrz), drugi – inwestycji na rynku middle (zakup ziemi i realizacja projektów mieszkaniowych z sektora popularnego).