M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cityboard Media wprowadzi nowe nośniki i nowe narzędzia do planowania kampanii

Serwis Dzienny | 10 grudnia 2001, 00:00

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media wprowadzi w marcu 2002 r. do swojej oferty nowe nośniki typu backlight 6x3 m. "Inwestycja...

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media wprowadzi w marcu 2002 r. do swojej oferty nowe nośniki typu backlight 6x3 m. "Inwestycja w budowę sieci cityboardów typu backlight jest uzasadniona potrzebami klientów, którzy wyrażają zainteresowanie takim rodzajem urządzenia reklamowego" - mówi Beata Fertak, PR manager w Cityboard Media. W pierwszym półroczu 2002 r. w 8 największych miastach Polski (m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu) pojawi się 100 takich nośników. Będą one usytuowane w centrach tych miast, w miejscach o bardzo dużym natężeniu ruchu. Będą pozycjonowane jako produkty wysokiej jakości, ale nie została jeszcze ustalona cena sprzedaży jednej powierzchni tego nośnika. Także na 2002 r. firma planuje wprowadzenie dwóch nowych narzędzi do planowania kampanii reklamowych. Pierwszym z nich będzie system segmentacji geodemograficznej widowni pod nazwą PRIZM firmy Claritas Polska, który zostanie zaoferowany klientom w pierwszym kwartale 2002 r. System ten będzie używany przy planowaniu kampanii na wszystkich nośnikach należących do Cityboard Media. Umożliwi on określenie dla kampanii obszaru o największym dla reklamowanego produktu lub usługi potencjale sprzedaży. Drugim nowym narzędziem w portfolio Cityboard Media będzie SEPT (System Efektywnego Planowania Topograficznego), który pozwoli na wskazanie usytuowania nośnika względem obiektów takich jak supermarkety, centra handlowe, stacje benzynowe, banki czy urzędy. (PU)

Czytaj więcej na temat: , ,