Kraj

179 polskich prac w Portorożu

Najwięcej na konkurs wysłała Change Integrated.

 

Polskie agencje wysłały na tegoroczny festiwal reklamowy Golden Drum na Słowenii 179 prac. Oznacza to niewielki wzrost w stosunku do roku poprzedniego, kiedy ocenie jurorów poddanych zostało 169 zgłoszeń.

Najwięcej prac wysłała na konkurs Change Inegrated – 33, Saatchi & Saatchi – 19, Leo Burnett – 13, BBDO – 11, Publicis – 10, Scholz & Friends – 8,  G7 – 7, po 4 zgłoszenia są od: 4Frame, Ciszewski PR, Grey, Lowe GGK, McCann – Erickson, po 3 wysłały: Communiation Ulimited, Euro RSCG, JIS, Opus Film/Just,  PZL, TBWA, , po 2 zgłoszenia są od: DDB, Gruppa 66 Ogilvy, Heureka, Hypermedia, Marketing & Communication Consultans, Marketshare, Wonderland. Po jednej pracy na konkurs zgłosiły: 180Heartbeats, Genesis PR, Opus Film, Orangeblue, Saltpepper Brand Design, Think Kong,

 

Ogólnie na tegoroczny festiwal wpłynęły 1964 prace konkursowe. Rok temu było ich 2479, a w roku 2008 – 2753. Najwięcej, bo aż 255, jest zgłoszeń rosyjskich.

Konkurs rozpocznie się 6 października br.