M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lisner odświeża markę i chce mieć 25 proc. udziałów w rynku

Joanna Dziwisińska | 28 września 2010, 06:00

Po zakończeniu zmian własnościowych Lisner przygotowuje się do sezonu przedświątecznego. Odświeża wizerunek marki, szykuje kampanię reklamową.

Firma Lisner odświeża logotyp marki oraz wprowadza zmianę szaty graficznej opakowań przetworów rybnych. Głównym celem zmian jest ocieplenie wizerunku marki. Do końca przyszłego roku ma nastąpić ujednolicenie logotypu na opakowaniach pozostałych kategorii.

Zmiany w strategii komunikacji Lisnera jest związana m.in. ze zmianą nazwy firmy (dawniej Uniq Lisner), która stała się częścią Grupy Homann. Jednocześnie firma poszerzyła swoje portfolio o inne kategorie – pastelle i sałatki, dlatego chce w większym zakresie podkreślić różnorodność produktów dostępnych pod brandem Lisner. Odświeżeniu szaty graficznej towarzyszyć ma wprowadzenie marynat olejowych w nowych smakach i mniejszych gramaturach, co ma pomóc marce Lisner rozszerzyć grupę konsumentów o mniejsze gospodarstwa domowe.

Za kilka tygodni ruszy kampania telewizyjna poświęcona w całości produktom rybnym. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Firma oczekuje, że zmiana logotypu marki i odświeżenie szaty graficznej produktów rybnych w połączeniu z planowanymi działaniami reklamowymi przyniosą wzrost udziałów wartościowych w kategorii przetworów śledziowych na poziomie 25 proc. do końca tego roku. Obecnie w segmencie tym marka Lisner ma 22,3 proc. udziałów wartościowych (dane Lisnera na koniec lipca br., za Nielsenem).

Czytaj więcej na temat: , , , , ,