M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Firma reklamy wielkoformatowej Jet Line tworzy nową spółkę joint venture

Serwis Dzienny | 10 grudnia 2001, 00:00

Jet Line, zajmująca się oferowaniem usług w zakresie realizacji kampanii reklamy wielkoformatowej, zdecydowała się na utworzenie spółki joint venture z...

Jet Line, zajmująca się oferowaniem usług w zakresie realizacji kampanii reklamy wielkoformatowej, zdecydowała się na utworzenie spółki joint venture z niemiecką firmą Makom. Nowy podmiot o nazwie Makom Polska zajmie się obsługą strony produkcyjnej tego typu kampanii reklamowych (m.in. druk reklam, ich instalacje itp.). Udziały w spółce po połowie obejmie Jet Line (w 100 proc. własność Michała Ciundziewickiego, szefa firmy) oraz niemiecki Makom. "Chcemy w ten sposób oddzielić kwestie sprzedaży i organizacji kampanii reklamy wielkoformatowej, które pozostaną w gestii Jet Line, od samej produkcji. Poza tym wejście w skład niemieckiej grupy ułatwi nam dostęp do nowych technologii, kapitału oraz budżetów reklamowych jej klientów" - mówi Ciundziewicki. Niemiecki inwestor na podobnych zasadach utworzył swoje filie we Francji, Belgii, Włoszech i Grecji, a także w Stanach Zjednoczonych i Japonii. Spółka zamierza wprowadzić na polski rynek nowe produkty, m.in. sieci nośników wielkoformatowych związanych z sieciami handlowymi oraz multipleksami. Chce również zaoferować reklamodawcom nietypowe formy ekspozycji reklam, m.in. nośniki trójwymiarowe. Oprócz udziałów w Makom Polska Jet Line jest także współudziałowcem (80 proc. udziałów) w firmie reklamy zewnętrznej Freeboard, która administruje siecią konstrukcji typu frontlite o formacie 12x4 m oraz typu backlite o formacie 6x3 m. Firma Jet Line realizowała w 2001 r. kampanie reklamowe m.in. dla PTK Centertel, Polskiej Telefonii Cyfrowej, Polkomtela, PKN Orlen, Telekomunikacji Polskiej SA, PZU Życie i Siemensa. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,