M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP potwierdza wybór Testardo Gram

Agata Małkowska-Szozda | 28 września 2010, 06:00

Agencja wygrała przetarg na obsługę ATL i BTL Grupy PKO BP i jej spółek.

PKO BP potwierdziła oficjalnie informację o wygraniu przez agencję Testardo Gram, należącą do Grey Group Polska, przetargu na obsługę ATL i BTL Grupy PKO BP i jej spółek (o wynikach tego przetargu informowaliśmy w MMP24 z 24 września). Przetarg, w ramach którego Testardo Gram została wyłoniona, prowadzony był od czerwca. Przypomnijmy, że z sześciu zaproszonych do obecnego przetargu agencji po prezentacjach bank wybrał na short-listę cztery: DDB, Change, Lowe GGK oraz Testardo.

Umowa pomiędzy Testardo Gram i PKO BP została podpisana na dwa lata. 
W ramach kontraktu agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji dla banku oraz jego poszczególnych produktów. W zakresie działania agencji znajdzie się przygotowywanie kampanii marketingowych w kanałach ATL 
i BTL.

Przetarg według wcześniejszych wypowiedzi Tomasza Marszałła, CMO PKO BP (patrz MMP24 z 22 czerwca), dotyczyć miał jedynie wyboru agencji wspomagającej, a główną agencją reklamową banku  była wybrana po przetargu w kwietniu br. McCann Erickson. Nie udało nam się ustalić, jaki będzie nowy podział obowiązków pomiędzy agencjami obsługującymi bank, czy status McCann Erickson został utrzymany.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,