Kraj

ACR i Opcja.pl dla marki Saab

Przez internet do strategicznej grupy docelowej.

Interaktywny dom mediowy ACR wspólnie z firmą marketingu internetowego Opcja.pl rozpoczął działania reklamowe w internecie w ramach ogólnopolskiej kampanii nowego modelu Saaba 9-5.

Cele działań to wzbudzenie zainteresowania najnowszym modelem Saab 9-5 Sedan i uzyskanie jak największej liczby wizyt klientów w lokalnych centrach Saaba.

ACR zaplanowało ekspozycję różnorodnych form promocyjnych w sieciach reklamowych 
i w witrynach o charakterystyce finansowo-gospodarczej. Opcja.pl odpowiada za nadzór i koordynowanie kampanii w internecie. Na stronie sprzedażowej www.95sedan.saab.pl internauci mogą umówić się na jazdę testową nowym autem klasy premium i zapoznać ze specyfiką produktu.

Cała kampania jest skupiona na dotarciu do strategicznej grupy docelowej: wykształconej, zamożnej klasy średniej, głównie mężczyzn w wieku 40-65 lat. Akcja potrwa co najmniej do 31 października 2010 r.