M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lisner ma nowego szefa marketingu

Joanna Dziwisińska | 30 września 2010, 06:00

Menedżer odpowiedzialny za wprowadzenie marek Pastella i Salateria kieruje marketingiem firmy.

Sebastian Lewandowski został kierownikiem marketingu w Lisnerze. Zastąpił Zbigniewa Pieńkosza, który rozstał się z firmą. Jednocześnie marketer dopasował swoją strukturę marketingu do standardów grupy Hormann, która jest nowym właścicielem firmy. Organizacja została uproszczona bez wprowadzania redukcji w zespole.

Lewandowski jest związany z branżą spożywczą od 11 lat. Karierę rozpoczynał w spółce Bahlsen, w której odpowiadał za rozwój marki Crunchips. W 2001 r. dołączył do zespołu marketingu Lisnera, obejmując stanowisko kierownika rozwoju rynku. W trakcie pracy w Lisnerze w 2006 r. wprowadził markę Pastella (pasty kanapkowe), a cztery lata później brand Salateria (sałatki).

Według danych firmy udział wartościowy Pastelli w kategorii past kanapkowych wynosi 47,4 proc., zaś udział wartościowy Salaterii w kategorii sałatek majonezowych – 27,8 proc. (dane za Nielsenem,  VI-VII 2010 r.).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,