M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Absolut realizuje "Projekt Pokolenie"

Tomasz Wygnański | 30 września 2010, 06:00

Wyborowa SA prowadzi kampanię promującą nową platformę komunikacyjną marki Absolut "Jest wiele powodów". To pierwszy tak duży projekt po przejęciu marki przez Pernod Ricard od V&S.

Nowa platforma jest projektem długofalowym, pod jej patronatem będą prowadzone wszystkie kampanie promocyjne marki Absolut.

Pierwsza akcja realizowana w ramach platformy "Jest Wiele Powodów" to "Projekt Pokolenie" wspierający młodych artystów reprezentujących różne dziedziny sztuki. W pierwszym etapie projektu można będzie głosować na najlepszego beatboxera w ramach internetowego konkursu Beat In The Box.

Patronem medialnym akcji jest Radio Roxy oraz magazyn "Aktivist" i "Exlusive". W kanale on- i offtrade "Projekt Pokolenie" komunikowany jest na materiałach POS. Elementem identyfikacyjnym projektu są koszulki zaprojektowane specjalnie przez kolektyw młodych projektantów Numalab, noszone przez uczestników projektu oraz osoby wspierające.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację projektu odpowiada agencja IQ Marketing.

Absolut trafił do portfolio Wyborowej w 2008 r. po fuzji V&S z Pernod Ricard. Liderem segmentu międzynarodowych wódek premium jest marka Finlandia (Brown-Forman Polska). Absolut pod skrzydłami nowego właściciela ma nadrobić utraconą przez ostatnie lata pozycję względem Finlandii.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,