M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Poczta Polska ponownie wykorzystuje wizerunek Adama Małysza

Serwis Dzienny | 11 grudnia 2001, 00:00

Poczta Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię billboardową z wykorzystaniem wizerunku Adama Małysza. Kampanię zaplanowała i przygotowała od strony wizualnej agencja Aktis...

Poczta Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię billboardową z wykorzystaniem wizerunku Adama Małysza. Kampanię zaplanowała i przygotowała od strony wizualnej agencja Aktis Media (spółka zajmująca się marketingiem sportowym, należąca do holdingu AMS SA). Hasło, które pojawia się na billboardach "Skoczyłem... na pocztę wysłać życzenia" opracowała agencja Upstairs Young & Rubicam (obsługująca Pocztę Polską od 2000 r.). Nośniki reklamy zewnętrznej (1000 billboardów należących do AMS SA) zakupił dom mediowy The Media Edge. "Celem tej produktowej kampanii reklamowej jest promocja przesyłania życzeń świątecznych oraz wzmocnienie wizerunku Poczty Polskiej" - powiedziała Katarzyna Bartenowska, pracownik działu promocji w biurze marketingu Poczty Polskiej. Plakaty z wizerunkiem Adama Małysza mają nawiązywać do kampanii reklamowej, która odbyła się w lutym tego roku, oraz do kampanii telewizyjnej rozpoczętej w grudniu br. Kampania billboardowa potrwa do 10 stycznia 2002 r. Jej budżet nie został ujawniony. Poczta Polska przeznaczyła na reklamę w telewizji, prasie i radiu od początku roku do końca listopada br. 7,4 mln zł (źródło: Expert Monitor). Poczta Polska podobnie jak w poprzednim sezonie jest sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego (PZN). Dzięki temu uzyskała prawo do umieszczania swojego logo na strojach sportowych i kurtkach skoczków oraz kadry trenerskiej. Logo Poczty znajdzie się również na samochodach i wszystkich drukach PZN, a także będzie eksponowane na stronach www PZN. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,