M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowy dział w TBWA PR

Agata Małkowska-Szozda | 1 października 2010, 06:00

Consumer PR skupi się na kampaniach komunikacyjnych marek i produktów konsumenckich.

Agencja TBWA PR wyodrębniła dział, który zajmuje się obsługą firm 
i marek konsumenckich – Consumer PR. Szefem działu Consumer PR została Joanna Falkowska, dotychczasowy account manager, związana z TBWA PR od ponad sześciu lat. Jako head of consumer PR Falkowska zajmuje się budowaniem strategii komunikacji dla marek konsumenckich, projektami new business oraz zarządzaniem zespołami obsługującymi stałych klientów, takich jak: Häagen-Dazs, FoodCare, Wawel, Metsä Tissue i Corex, oraz nowymi projektami agencji.

Consumer PR skupi się na kampaniach komunikacyjnych marek i produktów konsumenckich oraz projektach specjalnych, takich jak organizacja product placement i celebrity relations.

W związku z powołaniem nowego działu do agencji dołączyły: Marta Białasiewicz, Aleksandra Rogala oraz Marta Stejter.

Marta Białasiewicz jako account executive zajmuje się markami Gellwe oraz Fitella (FoodCare). Wcześniej pracowała w agencji Effective Public Relations, HJ Heinz Polska oraz Kamis Przyprawy na stanowiskach specjalisty ds. PR.

Aleksandra Rogala, również account executive TBWA PR, odpowiedzialna jest za obsługę takich klientów jak Wawel i Metsä Tissue. Wcześniej związana była z agencją Partner of Promotion oraz dystrybutorem filmów 35 mm.

Marta Stejter jest absolwentką kierunku Media & Communication na Birmingham City University, 
w TBWA PR zajmuje stanowisko PR assistanta.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,