Przetargi

Grandes Kochonos wygrała budżet Avivy Direct

Właśnie startuje kampania reklamowa przygotowana przez nowo wybraną agencję.

Agencja Grandes Kochonos wygrała przetarg (przegląd ofert) na kampanię marki Aviva Direct. To oferta ubezpieczeń, głównie komunikacyjnych, sprzedawanych przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe Aviva w systemie direct, czyli przez telefon i internet.

Wcześniej dla Avivy Direct pracowała agencja Testardo Gram.

Właśnie rusza kampania reklamowa (m.in. w telewizji) przygotowana przez nowo wybraną agencję. Jej motywem przewodnim jest to, że Aviva przenosi w 100 proc. zniżki z OC na AC, co jak wskazuje ubezpieczyciel, nie jest jeszcze u nas standardem.

Grupa Aviva jest jednym z najaktywniejszych reklamodawców w branży ubezpieczeniowej. Według danych z monitoringu firmy Expert Monitor w ub.r. ubezpieczyciel wydał na reklamy w mediach 69 mln zł cennikowo (dane nie uwzględniają rabatów). Większość tej sumy firma wydała na kampanię rebrandingową – w połowie ub.r. ówczesna firma Commercial Union zmieniła nazwę na Aviva (w grupie są: towarzystwo ubezpieczeń majątkowych, na życie, towarzystwo emerytalne, fundusze inwestycyjne), natomiast w I połowie br. firma wydała w mediach 51 mln zł cennikowo.