Agencja Grandes Kochonos wygrała przetarg (przegląd ofert) na kampanię marki Aviva Direct. To oferta ubezpieczeń, głównie komunikacyjnych, sprzedawanych przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe Aviva w systemie direct, czyli przez telefon i internet.
Wcześniej dla Avivy Direct pracowała agencja Testardo Gram.
Właśnie rusza kampania reklamowa (m.in. w telewizji) przygotowana przez nowo wybraną agencję. Jej motywem przewodnim jest to, że Aviva przenosi w 100 proc. zniżki z OC na AC, co jak wskazuje ubezpieczyciel, nie jest jeszcze u nas standardem.
Grupa Aviva jest jednym z najaktywniejszych reklamodawców w branży ubezpieczeniowej. Według danych z monitoringu firmy Expert Monitor w ub.r. ubezpieczyciel wydał na reklamy w mediach 69 mln zł cennikowo (dane nie uwzględniają rabatów). Większość tej sumy firma wydała na kampanię rebrandingową – w połowie ub.r. ówczesna firma Commercial Union zmieniła nazwę na Aviva (w grupie są: towarzystwo ubezpieczeń majątkowych, na życie, towarzystwo emerytalne, fundusze inwestycyjne), natomiast w I połowie br. firma wydała w mediach 51 mln zł cennikowo.