M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Indykpol tworzy nową kategorię

Beata Goczał | 5 października 2010, 06:00

Marketer wesprze nowy produkt w portfolio silną kampanią reklamową w telewizji.

Firma Indykpol wprowadza na rynek pasztet delikatesowy w trzech smakach.

Produkt tworzy nową kategorię świeżych pasztetów premium, konfekcjonowanych w nowoczesnych i praktycznych opakowaniach o wadze 110 g. Obok wersji podstawowej Indykpol oferuje także dodatkowe smaki: z zielonym pieprzem oraz z żurawiną.

Pasztet delikatesowy jest alternatywą dla plastrowanych serów żółtych, pleśniowych, twarożków smakowych, past itp.

Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania telewizyjna realizowana od 15 października do 11 listopada w kanałach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat News, Pakiet Kobieta, Superstacja, oraz tematycznych: TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Canal+, Travel Channel, Zone Romantica, Zone Europa, Hallmark, Zone Club, AXN Crime, Kino Polska, Ale Kino, Kuchnia.tv, Wedding TV, BBC Lifestyle, Movies24, Domo, TCM.

W ramach akcji promocyjnej przewidziane są także reklamy na ekranach diodowych w największych miastach Polski, informacje w prasie, kampania w internecie oraz działania wspomagające sprzedaż.

Kreację reklam przygotowała agencja GPD, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Sense.

Sugerowana cena detaliczna produktu wynosi 3,5-3,8 zł za opakowanie 110 g.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,