Kraj

Pkt.pl szuka ludzi do marketingu

Firma yellow pages zamierza wzmocnić aktywność marketingową i szuka marketingowców z doświadczeniem.

Pkt.pl szuka ludzi do marketingu
Wydawca yellow pages Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne szykuje się do rekrutacji na szereg stanowisk w dziale marketingu – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele Pkt.pl nie komentują tych informacji, potwierdzają jedynie, że firma planuje wzmocnienie swoich działań marketingowych.

Przypomnijmy, że miesiąc temu do Pkt.pl przyszedł Artur Więckowski, były dyrektor marki i komunikacji firmy ubezpieczeniowej Link4, a wcześniej dyrektor marketingu wirtualnego banku Inteligo, który w Pkt.pl objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu i strategii (o jego przejęciu z Link4 do Pkt.pl informowaliśmy w MMP24 z 7 września br.).

Właścicielem Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne jest firma European Directories SA, jeden z pięciu największych wydawców yellow pages w Europie. Poza Polską EDSA działa w ośmiu krajach na kontynencie. W połowie 2008 r. EDSA przejęła od Telekomunikacji Polskiej wydawcę książek telefonicznych – firmę Ditel – i połączyła ją z Pkt.pl.

Polskie Książki Telefoniczne określają się mianem lidera polskiego rynku yellow pages z 53-proc. udziałem. Łączny nakład drukowanych książek teleadresowych Pkt.pl wyniósł w ub.r. 4 mln, natomiast strony internetowe (Pkt.pl i Ditel.pl) odwiedza miesięcznie ok. 3,8 mln internautów (unikatowych użytkowników).