Kraj

N promuje telewizję na kartę

Kampania obejmuje telewizję i internet.

Z początkiem października ruszyła nowa kampania promocyjna telewizji na kartę HD (telewizja N).
Telewizja na kartę HD to oferta 51 kanałów telewizyjnych, w tym aż 12 w jakości HD dostępnych bez umowy i bez abonamentu, na zasadzie doładowania za 19,90 zł.

Oferta telewizji na kartę HD podzielona została na trzy pakiety: domowy HD (obejmujący
25 kanałów TV: TVN HD, TVN HD+1, TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN Style, TVN Biznes, TVP1, TVP2, TVP Polonia, TVP Sport, TV4, Wojna i Pokój, AXN, Kino Polska, Disney Channel, Disney XD, Da Vinci Learning, nSport, Eurosport, Discovery Channel, Religia.TV, Eska TV), domowy HD bez opłat (TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, Religia.TV oraz dostępny w wysokiej rozdzielczości kanał TVN HD) i dodatkowo kanały niekodowane FTA (free to air) i kanały cyfrowej telewizji naziemnej (DVB-T) oraz domowy HD Premium (TVP HD, nSport HD, Eurosport HD, MGM HD, Animal Planet HD, Discovery Showcase HD, Nat Geo Wild HD, MTVN HD, BBC HD, Filmbox HD).

Według nadawcy jest to pierwsza oferta umożliwiająca użytkownikom nieodpłatny dostęp do programu w jakości high definition w Polsce. Pakiet będzie aktywny dla użytkownika każdorazowo przez 12 miesięcy po wygaśnięciu dostępu do pakietów, które uprzednio doładowywał. 

Kampania emitowana jest w telewizji oraz internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Animade, za kreację działań w internecie odpowiedzialna jest agencja Next. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.