Kraj

Change z największą liczbą nominacji na Golden Drum

Agencja została wyróżniona w kategorii interactive oraz media.

W 17. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum w Słowenii ogłoszone zostały pierwsze short-listy w poszczególnych kategoriach.

W kategorii kampanie na short-listę trafiły trzy prace: TBWA (promocja Krakowa), Leo Burnett (PTK Centertel, marka Orange) oraz DDB (Fundacja Projekt Polska).

W kategorii interactive dwie nominacje otrzymała Change Integrated (Genetix Sound Studio i Silesia Party), po jednej Scholz & Friends (Polska Akcja Humanitarna), Saatchi & Saatchi (Microsoft) i Heureka (Danone, marka Danio).

W kategorii media aż trzy nominacje otrzymała Change Integrated (Skoda Superb, Genetix Sound Studio, Wirtualna Polska), a jedną Gruppa66 Ogilvy (Greenpeace).

W kategorii public relations trzy nominacje otrzymała agencja Ciszewski PR (Unilever z marką Rexona, Brita Polska i Europejskie Centrum Solidarności), a jedną Genesis PR (The Association of Employers and Employees of Bookmaking Companies).

W kategorii design and art directions polskie agencje otrzymały trzy nominacje. Dwie trafiły do Scholz & Friends za kampanie dla Polskiej Akcji Humanitarnej, zaś jedna do Publicis za pracę dla Fundacji Dzieci Niczyje.

W kategorii Portoroz Piran na short-listę trafiła praca agencji MarketShare autorstwa teamu kreatywnego w składzie Michał Sęk i Radosław Dudzic.

Short-listy w pozostałych kategoriach będą podane w piątek.

Podczas dzisiejszej gali poznamy zwycięzców w kategoriach: interactive, media, kampanie, design & art direction, PR i Portoroz Piran Poster. Zwycięzcy w kategorii press, poster, film, outdoor i radio zostaną ogłoszeni w sobotę.