Kraj

Projekt Monogram Corporate Identity dla KGHM Polska Miedź

Monogram Corporate Identity zajmująca się identyfikacją wizualną firm stworzyła nowy wizerunek Zakładu Doświadczalnego - obecnie inova - największego operatora telefonii...

Monogram Corporate Identity zajmująca się identyfikacją wizualną firm stworzyła nowy wizerunek Zakładu Doświadczalnego – obecnie inova – największego operatora telefonii trankingowej na obszarze Dolnego Śląska, firmy należącej do grupy KGHM Polska Miedź. Stworzona strategia tożsamości wizualnej jest zgodna z nową strategią marketingową zleceniodawcy. Przeprowadzone prace objęły nazwę firmy, jak i znak firmowy oraz cały system identyfikacji wizualnej. “Całkowicie zmieniliśmy wizerunek firmy. Poprzednia nazwa – Zakład Doświadczalny – nie pasowała do obecnych warunków. Był on jedynie zapleczem intelektualnym KGHM, a to uległo zmianie. Obecnie inova prowadzi działalność komercyjną. Nowy system jest w trakcie wdrażania. Trwają prace nad oznakowaniem zewnętrznych placówek firmy” – mówi Mariusz Ludwiczak, corporate identity konsultant w firmie Monogram. Wprowadzona nazwa inova wraz z jej rozwinięciem – Centrum Innowacji Technicznych – kładzie szczególny nacisk na innowacyjność firmy. Również znak firmowy uzyskał bardziej nowoczesną stylistykę, a dla nadania firmie bardziej przyjaznego charakteru użyto małej litery. Celem wprowadzenia nowego wizerunku jest rozszerzenie działalności poza obszar Dolnego Śląska. Firma Monogram Corporate Identity pracowała dotąd m.in. nad projektami identyfikacji wizualnej dla Zakładów Chemicznych Police, Centrum Daewoo, Salonów Firmowych Plus GSM. (TK)