M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Samsung szykuje mocne wsparcie tabletu

Maciej Burlikowski | 11 października 2010, 06:00

Koreański producent przygotowuje wsparcie marketingowe premiery tabletu Galaxy Tab.

Samsung Electronics Polska szykuje wsparcie reklamowe dla jednej z najważniejszych swoich tegorocznych premier - tabletu Samsung Galaxy Tab, którym chce rywalizować z iPadem firmy Apple.

Tablet Samsunga będzie dostępny w ofertach u wszystkich czterech operatorów komórkowych (w sieciach Era, Orange, Play i Plus).

Jego cena nie została jeszcze oficjalnie ustalona, ale z naszych informacji wynika, że w wolnej sprzedaży będzie kosztował ok. 3 tys. zł. Najtańsza wersja iPada kosztuje np. w sklepie Komputronik ok. 2,6 tys. zł.

Aby wesprzeć launch swojego tabletu, Samsung planuje kampanię ATL obejmującą telewizję, prasę, internet i wybrane punkty outdoorowe. Jej start jest przewidziany na przełom października i listopada br.

Spot telewizyjny przygotowany centralnie przez Samsunga adaptowała agencja KDR, a layouty reklam prasowych i outdoorowych przygotowała agencja GonnaBe. Polski website poświęcony Galaxy Tab i kreacje reklam internetowych zrealizowała agencja Biuro Podróży Reklamy, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Według naszych informacji operatorzy komórkowi także planują kampanie reklamowe wykorzystujące Galaxy Tab, ale ich szczegóły nie są jeszcze znane.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,