Zagranica

Reklamodawcy doceniają "Cosmo on Campus"

Brytyjskie wydanie magazynu "Cosmopolitan" dedykowane studentom przyciągnęło licznych marketerów.

National Magazine Company, wydawca “Cosmopolitan”, przygotował po raz pierwszy 56-stronicowy magazyn “Cosmo on Campus” skierowany do studentów. Ponad jedna trzecia powierzchni magazynu to reklamy.

Magazyn będzie dystrybuowany na terenie 65 uczelni wyższych w całym kraju, a jego target to kobiety w wieku 18-21 lat.

Magazyn oferuje zniżki na zakup prenumeraty, a także wiele zniżek na różne produkty, głównie z kategorii odzież i uroda, i możliwość wygrania gotówki na zakup odzieży.

Wydawca planuje kolejne wydania skoordynowane w czasie z rozpoczęciem roku akademickiego. W roku 2011 ukażą się trzy edycje w nakładzie 250 tys. egzemplarzy.

Po pierwszym półroczu “Cosmopolitan” był trzecim, po “Glamour” i “Good Housekeeping”, najlepiej sprzedającym się magazynem na Wyspach.

(Brandrepublic.com)