Kraj

30 tys. nagród od Domestosa

IQ Marketing autorem akcji promocyjnej marki Unilevera.

30 tys. nagród od Domestosa
Unilever Polska rozpoczął promocję sprzedaży marki Domestos pod hasłem “Twój toaletowy niezbędnik”. Za koncepcję i realizację akcji promocyjnej odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Aby wziąć udział w promocji, należy kupić dowolne produkty marki Domestos za minimum 15 zł i udać się z paragonem potwierdzającym zakup do wybranego saloniku Inmedio lub Relay po odbiór nagrody gwarantowanej – superszczotki do zadań specjalnych. Stanowi ona uzupełnienie toaletowego niezbędnika, obok płynu i kostki Domestos. Na uczestników akcji promocyjnej czeka 30 tys. nagród w 350 punktach Inmedio i Relay.


W ramach komunikacji promocji agencja przygotowała 10-sekundowy spot telewizyjny, stronę promocyjną na www.domestos.pl, a także materiały POS dostępne w punktach sprzedaży i w salonach prasowych objętych akcją promocyjną. Promocja potrwa do 5 grudnia 2010 r.