Kraj

Wedel już szykuje gwiazdkową ofertę

Marketer zapowiada realizację kampanii reklamowych w tradycyjnych mediach. Na razie inwestuje w aktywność w Facebooku.

Wedel na początku listopada br. wprowadzi do sklepów specjalną świąteczną ofertę. – Produkty trafiły już do dystrybutorów, dla odbiorców powinny być dostępne za około dwa tygodnie – mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Wedla.

Oferta świąteczna obejmuje szereg produktów, które dostępne są tylko w ciągu dwóch miesięcy każdego roku. Są to m.in.: dwusmakowe Ptasie Mleczko, czekolada o smaku pieczonego jabłka i suszonej śliwki czy seria mlecznych czekolad ze “strzelającym” cukrem. Poza tym Wedel po raz pierwszy wprowadził do sprzedaży czekoladowe figurki Świętego Mikołaja.

Świąteczna oferta po raz pierwszy od kilku lat otrzyma wsparcie reklamowe w mediach. Za  przygotowanie kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów ZenithOptimedia Group. Działania reklamowe będą obejmować telewizję i outdoor, a ich start zaplanowany jest na początek grudnia br. Za działania Wedla w internecie odpowiada MRM Worldwide, a za PR – Twenty Four Seven PR.

Wedel po raz drugi planuje inwestycję w świąteczną iluminację warszawskiego Nowego Światu. Jednym z elementów świątecznej dekoracji ma być czekoladowa rzeźba przygotowana przez Janusza Profusa, maestro czekolady w Wedlu (rok temu była to ważąca 820 kg figura Świętego Mikołaja zlicytowana potem na rzecz WOŚP). Internauci na fan page’u Wedla w Facebooku mają możliwość głosowania, jaka rzeźba ma się pojawić w tym roku na Nowym Świecie. Głosowanie w Facebooku potrwa do końca października br. Autorem rzeźby ponownie będzie Profus i tak jak poprzednio zostanie ona wystawiona na licytację WOŚP.