M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey Warszawa nagrodzony na festiwalu reklamowym Epica Awards 2001

Serwis Dzienny | 13 grudnia 2001, 00:00

Na piętnastym festiwalu reklamowym Epica Awards 2001 wśród laureatów konkursu znalazła się polska agencja reklamowa Grey Warszawa. Agencja zwyciężyła w...

Na piętnastym festiwalu reklamowym Epica Awards 2001 wśród laureatów konkursu znalazła się polska agencja reklamowa Grey Warszawa. Agencja zwyciężyła w kategorii "Napoje alkoholowe" za reklamę drukowaną Wódki Luksusowej należącej do portfolio produktów Lubuskiej Wytwórni Wódek Gatunkowych "Polmos Zielona Góra SA". Pod względem liczby złożonych prac Polska znalazła się na 15. miejscu z 84 pracami zgłoszonymi przez 13 agencji reklamowych. Epica d'Or - główna nagroda festiwalu - przypadła w udziale agencji Mother z Londynu za stworzony przez nią film reklamowy pt. "The Danster" dla kanału muzycznego QTV. Nagrodę za najlepszą europejską fotografię otrzymał Edo Kars za zdjęcie pt. "Handmade Shoes" do reklamy agencji YokYor z Amsterdamu. Do tegorocznego konkursu zgłoszono 5283 prace z 38 krajów. Największą liczbę prac zgłosiły Niemcy (1234), Szwecja (703) i Wielka Brytania (402). Najwięcej zwycięskich projektów pochodziło z Niemiec (13), z Wielkiej Brytanii (12), Francji (9), Szwecji (6) i Holandii (4). Według klucza agencji z pięcioma nagrodzonymi projektami zwyciężyła agencja BBDO, na następnej pozycji Lowe Lintas z czterema nagrodami oraz McCann-Erickson, Publicis, Springer & Jacoby i Young & Rubicam po trzy nagrody. 25-osobowe jury, złożone z dziennikarzy prasy poświęconej tematyce reklamowej i marketingowej, oceniało prace w 60 kategoriach. Uroczysta ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 25 stycznia 2002 r. w Pradze. (TK)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,