Kraj

Coca-Cola Zero ratuje z opresji

"Księga ratunkowa" w Facebooku osią kampanii.

Coca-Cola Zero ratuje z opresji
Z początkiem października ruszyła nowa kampania Coca-Coli Zero.

Marka ma inspirować konsumentów do szukania pozytywnych rozwiązań w sytuacjach, które wydają się beznadziejne.

Kampania jest prowadzona przede wszystkim w mediach społecznościowych, a jej główna aktywacja znajduje się na stronie www.cokezero.pl/ksiegaratunkowa, która zintegrowana jest także z profilem marki w Facebooku.

Towarzyszy jej spot TV, w którym bohater znajduje się w sytuacji – wydawałoby się – bez wyjścia – zapomina o randce z dziewczyną. Mimo że jest daleko od miejsca, w którym czeka na niego ukochana, dzięki inspiracji Coke Zero udaje mu się zdążyć na spotkanie.

Kampania jest skierowana do wszystkich, którzy kiedykolwiek znaleźli się w kłopotliwej sytuacji związanej z relacjami damsko-męskimi. Zachęca do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami poprzez specjalnie stworzoną aplikację w Facebooku – “Księgę ratunkową”, gdzie każdy może przedstawić kłopotliwe wydarzenie ze swojego życiorysu i opisać, jak sprytnie wybrnął z sytuacji.

Zdarzenia oceniane są zarówno przez specjalne jury, którego członkinie zaprezentują się w magazynie “CKM”, jak i innych uczestników zabawy, a najlepsze odpowiednio nagradzane gadżetami. Autor najbardziej kreatywnego wpisu wybierze się wraz z osobą towarzyszącą na tygodniowy rejs luksusowym jachtem po Karaibach.

Działania online przygotowała agencja K2 Internet SA, za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, za przygotowanie kampanii telewizyjnej – McCann Erickson Polska, a działania PR realizuje Edelman Polska.