Kraj

Polska odsłona kampanii Timberland

Marka promuje się hasłem "Natura potrzebuje bohaterów".

Polska odsłona kampanii Timberland
Z początkiem października ruszyła polska odsłona globalnej kampanii reklamowej marki obuwniczej Timberland – “Natura potrzebuje bohaterów”.

Kampania ma charakter wizerunkowy i oparta jest na modelach z ekologicznej kolekcji Earthkeepers, w największym stopniu odzwierciedlającej misję marki i jej dążenie do minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki Timberland oraz nowego sklepu internetowego Timberland.pl w Polsce.

Kampania telewizyjna przeprowadzona będzie na bazie spotów 30- i 60-sekundowego w dwóch najbardziej dopasowanych pod kątem grupy docelowej kanałach tematycznych – TVN24 oraz TVN CNBC. Pełną 60-sekundową wersję spotu zobaczyć będzie można przed najpopularniejszymi programami w TVN24.

Kampanii telewizyjnej towarzyszy prasowa. Layouty Timberland “Earthkeepers” i “Natura potrzebuje  bohaterów” opublikowano w magazynach “Logo” i “Exklusiv” oraz w dodatkach “Forbes Private Banking” i “Luksus”.

Internetowa odsłona kampanii realizowana jest w portalu Onet.pl. „Natura potrzebuje bohaterów” obecna jest również na witrynach we wszystkich salonach marki.

Przy okazji kampanii “Natura potrzebuje bohaterów” Timberland promuje również działający od września 2010 r. sklep internetowy Timberland.pl oraz specjalny system, dzięki któremu możliwe jest sprowadzenie poszukiwanego przez klienta modelu prosto na jego adres domowy.

Kampania potrwa do końca października. Zrealizowana została przez dział marketingu Timberlandu.