Kraj

IProspect sieci Isobar zadebiutuje w 2011 roku

Usługi z zakresu SEM będą oferowane na rynku polskim pod nową marką już w przyszłym roku.

IProspect, międzynarodowa marka SEM należąca do sieci Isobar (grupa Aegis), do końca marca przyszłego roku ma oficjalnie rozpocząć działalność w Polsce, poinformował Sławomir Stępniewski, president of Hypermedia/CEO Isobar Poland & CEE.

– Prowadzimy rozmowy z dwiema firmami, do końca roku planujemy podpisanie listu intencyjnego z wybraną z nich. Pierwszy kwartał to czas startu wybranej spółki pod barwami IProspect – zapewnia Stępniewski. Według niego IProspect będzie niezależna nie tylko pod względem operacyjnym, najprawdopodobniej będzie także na własnym rozrachunku finansowym.

Stępniewski nie podaje, z jakimi firmami prowadzone są rozmowy. Wyjaśnia jednak, że nie jest to jednak ten sam zestaw firm, z jakimi rozmowy były prowadzone w roku ubiegłym.

– Nasze oczekiwania i oczekiwania właścicieli firm, którymi byliśmy zainteresowani, okazały się nie do pogodzenia, głównie z powodów finansowych – mówi Stępniewski.

IProspect działa już m.in. w: Niemczech, Belgii, Holandii, Hiszpanii czy Australii. W Polsce uzupełni ofertę takich spółek jak Hypermedia czy domów mediowych Vizeum i Carat.

O planach jej uruchomienia pisaliśmy już w MMP24 z 30 lipca ub.r. i 11 marca br.