Zakłady Tłuszczowe “Kruszwica”, należące do grupy Bunge, rozpoczęły kampanię reklamową margaryn do pieczenia marki Z Kruszwicy.
Celem nowej kampanii jest podkreślenie korzeni marki produkowanej w Kruszwicy – tradycyjnej polskiej stolicy wypieków znanej z produkcji wyjątkowych deserów i ciast.
Bohaterkami kampanii są przebojowe gospodynie domowe wybrane podczas specjalnego castingu zorganizowanego w tym mieście. Trzy energiczne panie dzielą się swoją wiedzą kulinarną i polecają najlepsze wypieki przekazywane z pokolenia na pokolenie.
Kampania obejmuje ogólnopolskie magazyny poradnikowe m.in.: “Tina”, “Naj”, “Pani Domu”, “Przyjaciółka”, “Poradnik Domowy”, nośniki outdoorowe w aglomeracji katowickiej oraz internet.
Kampanię przygotował dział marketingu ZT Kruszwica we współpracy z agencją Koledzy Strategia & Kreacja. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.
Agencja reklamowa Koledzy pracuje dla kilku marek Kruszwicy: Palma, Manuel, a ostatnio wygrała przetarg na markę Oliwier (patrz MMP24 z 14.10 br.).